۱۸ شهریور ۱۳۹۷

دستگاه یخ خردکن

در روزهای گرم سال و افزایش موج گرما در سراسر دنیا افراد به نوشیدنی‌های خنک روی می‌آورند. هر نوع نوشیدنی برای خنک شدن یا باید درون یخچال‌ها قرار گیرد و یا با استفاده از یخ سرد شود. 

از مهمترین و حیاتی‌ترین نوشیدنی یعنی آب گرفته تا انواع نوشیدنی‌ها مانند آبمیوه‌ها و ... که افراد در سراسر دنیا از آن‌ها در جشن‌ها، مراسمات و … استفاده می‌کنند، خنک سرو می‌شوند. بسیاری از نوشیدنی‌ها تحت شرایط خاصی باید مصرف گردند به طور مثال اگر نوشیدنی‌هایی که ماهیت سرد دارند مانند آبمیوه‌ها، گرم سرو شوند، به هیچ وجه دلپذیر نخواهند بود و بهتر بگویم از میل کردن آن‌ها لذت کافی نمی‌بریم. در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها که نوشیدنی سرد سرو می‌شود، استفاده از قطعات یخ مورد نیاز است، اما قطعه قطعه کردن یخ‌ها در اندازه منظم و در حجم زیاد کار بسیار سختی است، برای همین نیازمند استفاده از یخ خردکن ها هستیم.

در تمامی اوقات سال مخصوصا در روزهای گرم که اعضای خانواده در خانه به نوشیدنی‌های خنک بیشتری نیاز دارند و یا کسب و کارهایی که نوشیدنی‌های خنک ارائه می‌دهند برای رفع نیازهای مشتریان خود باید مقدار زیادی یخ تهیه کنند. قطعات بزرگ یخ که درون قالب‌های بزرگ شکل می‌گیرند برای استفاده در لیوان‌ها و ظرف‌های کوچک، شما را با مشکل مواجه می‌کنند. برای خرد کردن یخ معمولا از ابزاری همانند چکش‌ها استفاده می‌کنند که هم زمان طولانی صرف این کار می‌شود و هم مقدار زیادی از یخ هدر می‌رود.

حال تصور کنید که شما صاحب رستوران یا کافی شاپ بزرگی هستید که در روزهای گرم باید سفارشات زیادی را در حداقل زمان ممکن تحویل دهید. بنابراین باید از تجهیزات کافی شاپ جدیدی همچون یخ خردکن استفاده کنید. دستگاه یخ خرد کن قابلیت شکستن یخ به تکه‌های هم اندازه با سرعت بالا و کمترین میزان هدررفت تکه‌های یخ را دارد.

در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و مصارف خانگی نیاز به یخ خرد شده دارید. دستگاه یخ خرد کن به سبکی ساخته شده است که تنها با لمس یک دکمه، از یک تکه یخ بزرگ، قطعات هم اندازه بسیاری برای شما آماده می‌کند.

طراحی شیک و ساده این محصول هم باعث جذابیت آن شده و هم به‌راحتی قابلیت نظافت، تعمیر و نگه داری را دارد. دستگاه یخ خردکن می‌تواند با اشغال کمترین جا، سرعت عمل و قدرت بالا یکی از مشکلات سخت و دشوار شما را که در روزهای گرم سال با آن مواجه هستید، رفع کند.

یخ خردکن ها به دو دسته اتوماتیک و دستی تقسیم می‌شوند. برخی دستگاه‌ها این قابلیت را دارند که با تنظیم پروانه‌های دستگاه، یخ‌هایی با اندازه‌های متفاوت به وجود آورند.

محفظه‌ای که تکه یخ بزرگتر در آن قرار می‌گیرد دارای درب محکم و جنس بدنه از آلومینیم است که امکان پرت شدن یخ به سمت بیرون و خطرات احتمالی را از بین می‌برد.

اگر فضای کافی در یخچال‌های خود برای تهیه تکه یخ‌های هم اندازه ندارید یا حجم استفاده شما از یخ بالاست حتما باید از دستگاه یخ خردکن استفاده نمایید.