۳۰ مهر ۱۳۹۷

دیسپلی گرم

دیسپلی گرم یا گرم خانه، نوعی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که مواد غذایی مانند سیب زمینی، مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و ... را درون خود نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید فروشنده‌ای باشید که همواره غذای گرم و آماده برای مشتریان خود و در معرض دید آن‌ها داشته باشید، باید از این نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده نمایید.

حتما تا به حال با عبور از مقابل رستوران‌های بزرگ یا حتی فست فود‌های کوچک به ویترین‌هایی برخورده‌اید که مواد غذایی را درون خود گرم نگه می‌دارند. این تجهیزات دیسپلی گرم یا گرم خانه نام دارند که قابلیت نگه‌داری انواع کیک، شیرین و اسنک را نیز درون خود دارند.
این دستگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند مواد درون خود را گرم نگه دارند و با انتقال هوا امکان خشک شدن مواد غذایی در آن وجود ندارد. امروزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی رشد زیادی داشته‌اند و برای افزایش کیفیت پخت و آماده سازی غذاها و سهولت کارها به کمک رستوران ها و هتل ها آمده‌اند.

تاثیر استفاده از دیسپلی گرم ویترینی چیست؟

شاید برایتان سوال است که با باز و بسته کردن درب گرم خانه ها، دمای محیط داخلی تغییر می‌کند و باعث کاهش کیفیت غذاها می‌گردد؟ این دستگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که با بستن در به سرعت دمای مورد نیاز برای گرم نگه داشتن مواد غذایی را بازیابی می‌کنند.
گرم خانه ویترینی یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است، چرا که با استفاده از آن می‌توان مواد غذایی را به راحتی گرم و آماده نگه داشت و همچنین با قرار دادن آن‌ها در معرض دید مشتریان به آن‌ها این اطمینان را داد که این مواد کاملا تازه هستند تا عاملی برای جذب بیشتر آنان به استفاده از محصولات شما باشد.

اجزای سازنده گرم خانه های ویترینی

جنس شیشه دیسپلی گرم از جنس سکوریت نشکن است و در دو نوع ایستاده و رومیزی موجود می‌باشد. دیسپلی گرم ایستاده دارای پایه‌های چرخ دار است که هنگام جابه‌جایی به بخش‌های مختلف رستوران یا هتل با مشکلی مواجه نگردد. تفاوت قیمت این تجهیزات آشپزخانه صنعتی معمولا در تعداد طبقات آن‌ها می‌باشد و هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد طبیعتا قیمت نیز تغییر پیدا می‌کند. عملکرد هر طبقه با استفاده از کلید مخصوص خود کنترل می‌گردد که اگر طبقه‌ای خالی باشد با قطع کلید آن می‌توان از مصرف بیهوده انرژی جلوگیری کرد.

عناصر سازنده دستگاه مانند بدنه، لوله، دستگیره، چفت قفل شونده و ... همگی از جنس استیل می‌باشند. همچنین تمام این نوع دستگاه‌ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که هنگام خرید این محصول باید به این نکته دقت داشته باشید که علاوه بر تامین‌کننده معتبر، امکان بررسی دستگاه توسط تیم تخصصی در هنگام ایجاد مشکلی در گرم کن دیسپلی و سایر دستگاه‌ها و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی باشید.