۱۹ دی ۱۳۹۷

دستگاه کرپ ساز

مشتریان خود را با کرپ‌های خوشمزه‌ای که با یک دستگاه کرپ ساز صنعتی آماده کرده‌اید، جذب کنید.

خوراکی‌های شیرین همیشه محبوب هستند، کرپ‌ها و پنکیک‌ها یک انتخاب عالی برای میان وعده‌های سریع و خوشمزه هستند. امروزه کرپ در حال تبدیل شدن به یکی از دسر‌ها و خوراکی‌های بسیار محبوب در عروسی‌ها و دیگر مراسم‌های خاص است. کرپ یک شیرینی محبوب و پرطرفدار فرانسوی است که در معنای لغوی به معنی پیچاندن است. کرپ در حقیقت نوعی خمیر نازک است که روی سطح صاف فلزی همچون تابه‌های مسطح چدنی روی حرارت ملایم تهیه می‌شود و مواد مختلفی از قبیل پنیر، گوشت، سبزی، بستنی و مربا میان آن گذاشته شده و پس از پیچیدن مصرف می‌گردد.

کرپ سازها یکی از وسایل ضروری و پرکابرد تجهیزات پخت غذا و تجهیزات کافی شاپ های دارای منوی صبحانه می‌باشند. این دستگاه دارای یک صفحه صاف فلزی در سطح خود است که همواره گرما را در خود نگه داشته و در زمان کم یک محصول خوشمزه و یکدست قهوه‌ای رنگ آماده می‌کند. دستگاه‌های کرپ ساز برای تولید خوراکی‌های ساده اما خوشمزه و لذیذ و همچنین برای ایجاد یک کسب و کار جدید بسیار مقرون به صرفه هستند. دستگاه‌های جدید و پیشرفته کرپ ساز صنعتی در مقابل انواع خانگی آن در صرفه جویی زمان بسیار مفیدتر عمل می‌کنند. امروزه علاوه بر وجود روش‌های سنتی در تولید کرپ‌ها، تقاضا برای دستگاه‌های مدرن و دقیق نیز افزایش یافته است چرا که در این دستگاه‌ها، دقت، زمان، دما، سطح نچسپ و غیر چوبی تضمین شده و خروجی کار برای شما بسیار مطلوب تر از انواع سنتی و دستی آن است.

انتخاب یک کرپ ساز مناسب

یک دستگاه کرپ ساز حرفه‌ای، ساخت یک کرپ خوشمزه و رایج را برای کارکنان شما آسان می‌کند. در زیر نکانی را که در هنگام خرید یک کرپ‌ساز باید به آن‌ها دقت کرد برای شما آورده‌ایم.

کرپ ساز برقی و گازی

امروزه هر دو نوع دستگاه کرپ ساز برقی و گازی در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات پخت غذا  در دسترس مشتریان قرار دارد. هر کدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند و اینکه شما کدام یک از آن‌ها را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید به نیاز شما و ویژگی و شرایط آشپزخانه شما بستگی دارد.

دستگاه کرپ ساز گازی سریع‌تر گرم می‌شود و می‌تواند بهره‌وری را در آشپزخانه شما افزایش دهد. اما از آنجا که این دستگاه‌ها به یک منبع گاز طبیعی یا پروپان مایع نیاز دارند، ممکن است قابل حمل نباشند و این ویژگی یک عیب محسوب می‌شود. این در حالی است که کرپ سازهای برقی قابل حمل هستند و در بلند مدت کارامدی بیشتری دارند.

کرپ ساز صفحه تکی و دوبل

شما می‌توانید بسته به میزان نیاز و تقاضا در آشپزخانه خود، کرپ ساز با صفحه تکی و یا دوگانه را انتخاب کنید. اگر شما به دنبال افزودن یک انتخاب ساده و محدود از کرپ ها به منوی خود هستید، یک کرپ ساز دوبل کافی خواهد بود. نمونه‌های تک صفحه برای آشپزخانه‌های شلوغ که کانتر محدودی دارند، بسیار ایده آل است. با این حال، اگر شما قصد دارید حجم بالایی از کرپ را برای مشتریان خود بسازید، یک دستگاه کرپ ساز دوبل ممکن است ایده آل باشد.

محدوده دما

محدوده دما، واحد بسیار مهمی در دستگاه‌های کرپ ساز است، زیرا دستورالعمل‌های پخت کرپ‌های مختلف دارای دماهای مختلفی هستند.

سایز دستگاه

کرپ سازها در اندازه‌های مختلفی از اندازه ۱۲ اینچ طول و واحد‌های بزرگ به اندازه 34 اینچ در دسترس هستند. اندازه صفحه بزرگ نیز از یک واحد به بعد متغیر است، اما اندازه استاندارد برای بسیاری از کرپ سازها ۱۶ اینچ است.

سوالی رایج درباره کرپ سازها

آیا به یک کرپ ساز حرفه‌ای نیاز دارم؟

در حالی که شما می‌توانید کرپ‌ها را در یک ماهیتابه صاف چدنی معمولی درست کنید، اکثر آشپزخانه‌های تجاری از یک کرپ ساز مخصوص برای تولید کرپ‌های خوشمزه و نرم برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها بدون هیچ دردسری کرپ‌های با کیفیت، صاف و با لبه‌های نرم ایجاد می‌کنند، اگر شما به دنبال این هستید که طعم کرپ‌های پاریس را به کافی شاپ خود بیاورید یا مایل به ساختن کرپ‌های چینی برای مشتریان خود هستید، یک کرپ ساز حرفه‌ای در یک آشپزخانه صنعتی این طعم دلپذیر را برای مشتریان شما به وجود می‌آورد.